Przed Wami kulisy pracy biura w formie FAQ czyli zestawu najczęściej
zadawanych pytań:
1. Dla jakiej firmy najbardziej
opłacalne jest wirtualne biuro?
- Tak
naprawdę dla każdej. I duże i małe firmy mogą na tym skorzystać, każda bowiem
działalność musi mieć adres rejestracyjny i korespondencyjny, często także
jakieś reprezentacyjne miejsce do pracy lub spotkań z klientem. Podobnie jeśli
chodzi o obsługę poczty – do każdej firmy przychodzi korespondencja. W grupie
naszych klientów mamy zarówno większe spółki, jak i mikroprzedsiębiorstwa czy
jednoosobowe działalności.
2. Czy urzędy problemowo
traktują rejestrację firmy pod adresem e-biura?
- Nasze
doświadczenie pokazuje, że nie ma z tym żadnych problemów. Urzędnik nie może
stanowić o tym, czy dany adres rejestracji jest właściwy. Jego obowiązkiem i
zadaniem jest obsłużyć petenta i pomóc w zakładaniu działalności. Rejestracja
firmy pod adresem takich biur jak nasze jest całkowicie zgodna z polskim
prawem.
3. Czy umowy z e-biurem są zawierane
na ustalony okres czasu?
- Bez obaw,
nie wiążesz się z nami umową terminową, nie byłoby to dla Ciebie opłacalne –
zakładając firmę nie wiesz przecież przez jaki czas będziesz korzystał z usług
biura. Umowy podpisywane z nami są bezterminowe, wiążący jest jedynie
jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
4. Jakich formalności należy dopełnić,
aby korzystać z adresu biura?
- Umowę
podpisujemy w siedzibie biura bądź korespondencyjnie. Wymagamy dostarczenia podstawowych
informacji o firmie, tj. podanie numerów NIP, REGON, KRS, PESEL (w przypadku
umowy zawieranej na osobę fizyczną) bądź dostarczenia kopii dokumentów
firmowych (opcjonalnie: odpis z KRS, notarialny akt założycielski spółki,
wydruk wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej). Zwykle pytamy
też o e-mail i nr telefonu - informacje te są oczywiście tylko do naszej
wiadomości.
5. Czy jako
klient mogę korzystać z biurowego telefonu lub faksu?
- W ramach
większości pakietów udostępniany jest naszym klientom wspólny numer faksu, na
życzenie (przy wykupieniu wyższych pakietów) możemy również udostępnić numer
indywidualny. Podobnie sprawa wygląda z numerem stacjonarnym – klient decyduje
czy jest mu potrzebny numer indywidualny czy wspólny. Jako biuro korzystamy z
internetowej platformy telefonicznej, obsługuje ona też faks – w praktyce
wygląda to tak, że my za pośrednictwem przeglądarki internetowej odbieramy faksy
w formacie PDF i w takiej też postaci przesyłamy do klientów drogą mailową.
6. Jak wygląda obsługa korespondencji
w naszym biurze?
- W ofercie
naszego biura mamy kilka pakietów, które różnią się zakresem usług, jednak te
najbardziej popularne zawierają w sobie obsługę korespondencji. Obsługa ta
wygląda następująco: w dniu odbioru poczty przesyłamy do Klienta mailem
wiadomość o tym jaka poczta dziś została w jego imieniu odebrana, na życzenie
Klienta otwieramy listy i skanujemy, przesyłając mu je następnie mailem w
formacie PDF. Wyższe pakiety oferują również możliwość przesyłania całej poczty
1-2 razy w miesiącu na adres Klienta. Większość klientów woli jednak odbierać pocztę
osobiście, zawsze są u nas mile widziani :-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz