txt

TWOJE MIEJSCE NA BIZNES

czwartek, 20 marca 2014



Przed Wami kulisy pracy biura w formie FAQ czyli zestawu najczęściej zadawanych pytań:


1. Dla jakiej firmy najbardziej opłacalne jest wirtualne biuro?
- Tak naprawdę dla każdej. I duże i małe firmy mogą na tym skorzystać, każda bowiem działalność musi mieć adres rejestracyjny i korespondencyjny, często także jakieś reprezentacyjne miejsce do pracy lub spotkań z klientem. Podobnie jeśli chodzi o obsługę poczty – do każdej firmy przychodzi korespondencja. W grupie naszych klientów mamy zarówno większe spółki, jak i mikroprzedsiębiorstwa czy jednoosobowe działalności.

2. Czy urzędy problemowo traktują rejestrację firmy pod adresem e-biura?
- Nasze doświadczenie pokazuje, że nie ma z tym żadnych problemów. Urzędnik nie może stanowić o tym, czy dany adres rejestracji jest właściwy. Jego obowiązkiem i zadaniem jest obsłużyć petenta i pomóc w zakładaniu działalności. Rejestracja firmy pod adresem takich biur jak nasze jest całkowicie zgodna z polskim prawem.

3. Czy umowy z e-biurem są zawierane na ustalony okres czasu?
- Bez obaw, nie wiążesz się z nami umową terminową, nie byłoby to dla Ciebie opłacalne – zakładając firmę nie wiesz przecież przez jaki czas będziesz korzystał z usług biura. Umowy podpisywane z nami są bezterminowe, wiążący jest jedynie jednomiesięczny okres wypowiedzenia. 

4. Jakich formalności należy dopełnić, aby korzystać z adresu biura?
- Umowę podpisujemy w siedzibie biura bądź korespondencyjnie. Wymagamy dostarczenia podstawowych informacji o firmie, tj. podanie numerów NIP, REGON, KRS, PESEL (w przypadku umowy zawieranej na osobę fizyczną) bądź dostarczenia kopii dokumentów firmowych (opcjonalnie: odpis z KRS, notarialny akt założycielski spółki, wydruk wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej). Zwykle pytamy też o e-mail i nr telefonu - informacje te są oczywiście tylko do naszej wiadomości.

5. Czy jako klient mogę korzystać z biurowego telefonu lub faksu?
- W ramach większości pakietów udostępniany jest naszym klientom wspólny numer faksu, na życzenie (przy wykupieniu wyższych pakietów) możemy również udostępnić numer indywidualny. Podobnie sprawa wygląda z numerem stacjonarnym – klient decyduje czy jest mu potrzebny numer indywidualny czy wspólny. Jako biuro korzystamy z internetowej platformy telefonicznej, obsługuje ona też faks – w praktyce wygląda to tak, że my za pośrednictwem przeglądarki internetowej odbieramy faksy w formacie PDF i w takiej też postaci przesyłamy do klientów drogą mailową.

6. Jak wygląda obsługa korespondencji w naszym biurze?
- W ofercie naszego biura mamy kilka pakietów, które różnią się zakresem usług, jednak te najbardziej popularne zawierają w sobie obsługę korespondencji. Obsługa ta wygląda następująco: w dniu odbioru poczty przesyłamy do Klienta mailem wiadomość o tym jaka poczta dziś została w jego imieniu odebrana, na życzenie Klienta otwieramy listy i skanujemy, przesyłając mu je następnie mailem w formacie PDF. Wyższe pakiety oferują również możliwość przesyłania całej poczty 1-2 razy w miesiącu na adres Klienta. Większość klientów woli jednak odbierać pocztę osobiście, zawsze są u nas mile widziani :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz